Banner 980x90

Alūksnes novada pašvaldība meklē projektu vadītāju

Alūksnes novada pašvaldība izsludinājusi pretendentu pieteikšanos uz vakanto projektu vadītāja amatu (uz noteiktu laiku), pilsētas informācijas portāls Aluksne24.lv uzzināja novada pašvaldībā.

Galvenie darba pienākumi:
* organizēt finanšu piesaisti novada attīstības projektiem;
* gatavot projektu pieteikumus un organizēt projektu ieviešanu;
* dokumentēt projektu rezultātus, gatavot pārskatus;
* uzraudzīt projekta īstenošanas gaitu ieviešanas laikā.

Prasības pretendentam:
* augstākā izglītība;
* papildizglītība projektu vadībā;
* teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office standartprogrammas);
* pieredze projektu vadībā un ieviešanā, darbā ar ESF, ERAF tiks uzskatīta par priekšrocību;
* spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus;
* labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā.

Pieteikuma (motivācijas) vēstuli, dzīves un darba aprakstu (CV) līdz 2014.gada 22.aprīlim plkst.16.00 var nosūtīt pa faksu 64381150, e-pastu dome@aluksne.lv, pa pastu vai nogādāt personīgi - Alūksnes novada pašvaldībai, Dārza ielā 11, Alūksnē, LV - 4301, 306.kabinets. Kontaktpersona Janīna ČUGUNOVA, t.26118815.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu