Jaunu vieglo auto tirdzniecībā kāpums par 4%

Savukārt novembrī jaunu vieglo auto reģistrācija samazinājusies par 21% - pērn novembrī tika reģistrētas 1348 jaunas vieglās automašīnas, turpretī šogad - 1071.
Novembrī lielāko tirgus daļu jeb 24,2% aizņem kompaktklase. Tai seko mazā daudzfunkciju klase ar 14,2% tirgus daļu un apvidus klase ar 10,7% tirgus daļu.
Kā liecina LPAA informācija, populārākie modeļi novembrī bijuši "Ford Focus" un "Volkswagen Golf/Plus" (pa 59 reģistrētiem auto), "Renault Master", "Volkswagen Passat" un "Volkswagen Polo" (pa 38 vienībām), kā arī "Peugeot 3008" (36 vienības).
Savukārt kopumā šā gada 11 mēnešos pieprasītākie auto zīmoli bija "Volkswagen" (pārdotas 1857 vienības), "Toyota" (1411) un "Peugeot" (991).
Gada griezumā par 1% samazinājies jaunu pasažieru auto reģistrāciju skaits - no 9920 vienībām 2011.gada 11 mēnešos līdz 9869 vienībām šogad. Savukārt jaunu vieglo komercauto skaits gada laikā audzis par 36% - no 1511 vienībām 2011.gada 11 mēnešos līdz 2059 vienībām šogad.
Kā LPAA prognozēja šā gada sākumā, jaunu auto pārdošanas apjomi šogad, salīdzinot ar 2011.gadu, varētu augt par 17%, sasniedzot 10 800 vienību, 2013.gadā - par 18% (13 000 vienību), 2014.gadā - par 15% (15 000 vienību), bet 2015.gadā - par 13% (17 000 vienību). Auto tirgotāji neparedz, ka tuvākajos gados Latvijas jaunu auto pārdošanas apjomi varētu sasniegt pirmskrīzes rādītājus, piemēram, 2007.gadā Latvijā tika pārdots rekordaugsts skaits jaunu auto - 35 967 vienības.