Banner 980x90

Lai mazinātu sastrēgumus uz Bauskas šosejas, mainīti luksoforu signālu plāni pie Baložiem un Valdlaučiem

Rīga, 15.febr., LETA. Lai mazinātu sastrēgumus uz Bauskas šosejas (A7), pie pagriezieniem uz Baložiem un Valdlaučiem ir mainīti luksoforu signālu plāni, aģentūru LETA informēja VAS "Latvijas valsts ceļi" (LVC) pārstāvji.

Kompānijas pārstāvji skaidroja, ka uz Bauskas šosejas ir ļoti intensīva satiksme - vairāk nekā 18 000 automašīnu diennaktī, kas būtiski pārsniedz esošā ceļa caurlaides spēju. Tādējādi katru rītu posmā no Ķekavas līdz Rīgai veidojas sastrēgumi līdz pat divu kilometru garumā. Sūdzības saņemtas arī no autovadītājiem.

Lai risinātu šo situāciju, ir mainīti luksoforu signālu plāni pagriezienā uz Baložiem un pagriezienā uz Valdlaučiem. Luksoforam pie pagrieziena uz Baložiem ir pagarināts luksofora zaļā signāla gaidīšanas laiks un vienlaicīgi arī pagarināts laiks, kad no Baložiem var nogriezties uz Bauskas šoseju pa kreisi (A7). Savukārt pagriezienā uz Valdlaučiem luksoforam ir uzstādītas gājēju signāla izsaukuma pogas, kas uzlabos gājēju drošību un ļaus lielākam skaitam transportlīdzekļu veikt labo pagriezienu no A7 autoceļa.

Tuvāko nedēļu laikā LVC speciālisti vēros situāciju uz Bauskas šosejas šajos posmos un sekos līdzi tam, kā mainās transporta plūsmas.

LVC pārstāvji norādīja, ka, veikto izmaiņu rezultātā, piemēram, trešdien, 14.februārī, no rīta sastrēgums virzienā no Ķekavas līdz Rīgai bija būtiski mazāks nekā iepriekš, sasniedzot puskilometra garumu agrāko divu kilometru vietā. Šie minētie luksofori ir sinhronizēti savā starpā, tie strādā īpašā režīmā, nodrošinot dažādus signāla režīmus rīta un vakara stundās, kā arī brīvdienās.

Pēc LVC prognozēm, satiksmes organizācija un satiksmes intensitāte uz Bauskas šosejas kardināli mainīsies pēc Ķekavas apvedceļa būvniecības, kas tiks realizēts kā publiskās un privātās partnerības projekts. Apvedceļa būvniecību plānots sākt 2020.gadā.

Aģentūra LETA jau rakstīja, ka valdība 2016.gada martā atļāva sākt publiskās-privātās partnerības iepirkuma procedūru Ķekavas apvedceļa būvniecībai.

Ķekavas apvedceļš sāksies pie Rīgas robežas līdz pieslēgumam pie autoceļa A7 Rīga-Bauska-Lietuvas robeža (Grenctāle). No kopumā 17,5 kilometru (km) garā apvedceļa trases 11,45 km būs divu brauktuvju ceļš ar četrām joslām. Uz apvedceļa būs četri divlīmeņa satiksmes mezgli, četri tuneļi, viens tilts, septiņi rotācijas apļi, papildu 16,2 km paralēlie ceļi, drošības barjeras, prettrokšņa siena, kā arī dažādi satiksmes organizācijas līdzekļi un papildu būves.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)